11 May 2009

SEMOGA SEMUANYA ADA HIKMAH

Salam Sejahtera kepada semua rakan-rakan dan sahabat. Memang dah lama terhenti dari mengaktifkan blog ini atas beberapa hal yang sedang dilakukan. InsyaALLAH bisnes ini akan terus berjalan seperti biasa dan InsyaALLAH juga projek yang sepatutnya disiapkan pada 1 Mei hari itu akan diteruskan juga. Sekarang ni aku ada di Cyber Cafe dekat belakang rumah gara-gara internet tak boleh berfungsi pulak.

Perkembangan bisnes Smart Naco dan susu IgG Plus di Indonesia berada dalam keadaan yang baik. Perkembangan rakan-rakan yang menjalankan bisnes ini di sana cukup baik walaupun kadang kala berhadapan dengan pelbagai cabaran yang mesti ditempuhi oleh seorang yang bergelar usahawan. Itulah hakikatnya , kejayaan tidak ada jalan yang lurus ia pasti berliku dan pasti ada halangan . Itulah kemanisan kehidupan dan perjuangan. Kadang kala kita perlu membuat keputusan-keputusan penting untuk meneruskan misi perjuangan bisnes kita . Apa yang penting ialah apabila kita melakukan sesuatu itu hati kita merasa tenang , tidak merasa serba salah , bahagia dan terus berkeyakinan dengan apa yang kita sedang lakukan ini.

Dalam apa-apa hal yang penting ialah kita perlu tahu kekuatan diri kita , potensi yang ada dalam diri kita. InsyaALLAH setelah mengadakan beberapa perbincangan dengan biz partner aku , di jangka bulan Jun aku dan beliau akan mengadakan priview pra pelancaran Pro-NLP MyPersonality 779. Jika anda ingin tahu kekuatan dan potensi diri anda boleh la hadir ke priview itu nanti. InsyaALLAH nanti aku akan sampaikan disini. Disitu juga kami akan berkongsi Tenaga Syukur , Kuasa Kata Hati ( Feeling ) dan Kuasa Minda ( Mind ).

Ok la , dah jam 5 petang . Nak balik n malam ni ada discussion bisnes sikit dengan rakaniaga dari Indonesia . Jika ada ruang aku akan terus tulis lagi blog ini.

Semoga kita sama-sama sukses dan terus bersyukur atas rahmat dan anugerah nikmat yang Allah telah berikan kepada kita.

Yang Benar


HAIRUDDIN ABDULLAH

No comments: