12 September 2007

Salam Perkenalan

Salam Perkenalan kepada anda semua. Nama saya Hairuddin Abdullah tinggal di Kepala Batas Pulau Pinang. Setelah menjalankan perniagaan bersama Smart Success Team , kini masuk tahun ke 3 saya bersama Smart Success Team setelah 2 tahun merempuh onak ranjau dalam perniagaan MLM. Namun saya tetap optimis kerana ini adalah kehidupan saya.

Kepada anda yang sudi melawat blog aku , aku ucapkan jutaan terima kasih. InsyaALLAH di sini aku akan coretkan catatan perjalanan , tips bisnes MLM baik online MLM atau offline MLM dan motivasi sebagai seorang usahawan.

Dua tahun bersama Smart Success Team telah memberi kefahaman dan banyak ilmu yang telah aku kutip. Kehidupan juga telah berubah ke arah yang lebih baik , pemikiran terhadap perniagaan juga telah meningkat baik , tahap kesabaran dan persistensi dalam menjalankan perniagaan juga sudah menunjukkan peningkatan. Syukur kepada ILLAHI yang telah menggerakkan aku kedalam kancah perniagaan yang amat mencabar ini.

Jadi kepada anda , bolehlah ke laman web aku www. myniaga.net

Semoga Anda Juga Sukses




Che Din .... Kepala Batas Pulau Pinang

No comments: