17 September 2007

BAGAIMANA SAYA BERSAMA SST



Salam Sejahtera ! Apa khabar semua. Alhamdulillah bulan puasa ni banyak peluang untuk aku "explore" dan belajar tentang dunia internet dan online bisnes. Rupanya banyak peluang-peluang buat duit dari rumah yang ada di internet ini. CONTOH : Dengan internet ini tak sangka pula saya telah memulakan perniagaan printing saya. Bulan lepas sahaja saya berjaya buat sales RM7000.00 , tak sangka pulak .. Kalau profit 5% dapat juga RM350.00 kan , hanya melakukan dirumah secara online. Kalau ada SAPA-SAPA nak tempah brosur ke apa ke , leh la hello-hello aku .....

Begitu juga dalam menjalankan perniagaan MLM ini saya juga masih menumpukan kepada usaha secara online walaupun saya turut melakukannya secara offline. Semalam berbincang dengan rakan niaga dan membuat penerangan tentang keperluan dan manfaat Naco Green Factor dan dia orang pun beli Trial Pack Green Factor iaitu Shaker GF yang berharga RM20.00. Lepas aku buat presentation tu baru aku tau betapa bagusnya produk ini. Nak tahu mengapa kita perlu ambil Naco Green Factor , Klik slide Green Factor pada post sebelum ini .......

Dalam bulan puasa ni ada sahabat niaga kita berjaya menjual 50 kotak NACOFE dari rumah ke rumah. Jadi yang membezakan orang yang gagal dan berjaya adalah KEMAHUAN dan SIKAP POSITIF MEREKA..

Internet sesuatu yang amat bermanfaat jika kita gunakan secara betul dan baik. Isteri aku sekarang kalau nak cari resepi masakan baru buka lap top search resepi masakan di yahoo search engine dan kat situ beratus malah beribu resepi masakan ada. Mudahkan.

Jadi kepada anda yang baru dan mungkin ingin mencari pendapatan tambahan boleh lah ke laman web aku di www.myniaga.net

KETAHUI BAGAIMANA SAUDARA RIZAL DARI TELUK INTAN MEMBUAT PENAJAAN DAN PENJUALAN HANYA MELALUI SMS DAN INTERNET ...... Nantikan ...... JANGAN TUNGGU LAGI
...... DAFTAR SEGERA DI www.myniaga.net

Che Din .... Kepala Batas Pulau Pinang

No comments: