31 December 2005

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2006

SELAMAT MENYAMBUT TAHUN BARU 2006

Saya mengucapkan selamat menyambut TAHUN 2006 kepada semua rakan bisnes smart naco dan kepada pengunjung journal saya. Saya doakan pada kalian semoaga Tahun 2006 akan menjadi tahun yang membuka hamparan kejayaan , seluas keberkatan dan dipenuhi dengan kerahmatan setiap saat dari Illahi.

" Tidak aku ciptakan Jin Dan Manusia , Melainkan Untuk Beriadat Kepada Ku " Ad-Zariyat -56

" Sesungguhnya Allah tidak akan mengubah nasib sesuati kaum itu , melainkan kaum itu yang mengubahnya sendiri " Ar-Raad -11

Semoga 2006 menjadi tahun yang lebih cemerlang dari tahun sebelum , jadikan diri anda seorang yang hebat dalam menempuh cabaran kehidupan.

AKHIR SEKALI DARI SAYA :::

I CAN ACHIEVE ANYTHING WHEN I SET
MY MIND ,
MY HEART AND
MY BODY
FOR IT

Salam Kejayaan Dari
Che Din & Family

No comments: