14 December 2005

FOKUS :: FOKUS :: FOKUS ::

FOKUS :: FOKUS :: FOKUS ::

Assalamu'alaikum Wrh Wbt

Apa khabar semua. Semoga anda semua mendapat kesihatan dan kesejahteraan hidup hendaknya. Hari ini saya ingin coretkan lagi cerita saya dalam perjalanan meniti anak-anak tangga kejayaan bersama Smart Success Team dan Mencapai Impian Bersama Smart Naco:::

Malam tadi ada meeting bulanan di Hotel Sri Malaysia dan malam tadi jumlah yang hadir semakin ramai. Ahamdulillah semakin mendapat sambutan. Produk susu iggplus ini nampaknya sudah semakin mendapat tempat dikalangan rakyat Malaysia malah ke Singapura dan Brunai.. Aku diberitahu oleh Dline aku smlm ada member Brunai yang join lagi ,,,,

Semalam juga akan dapat tahu yang bulan lepas punye sale dari kumpulan aku pun semakin baik. Itu baru buat secara sambilan dan kesemuanya melalui online. Dan Baru 2 bulan aku buat biz ni aku dah boleh pergi ke Senior Manager (SM) <> : WOW tak dan nak dok kerusi manager terus pi manager dan sekarang ni aku tengah pulun dan FOKUS untuk ke Director (DI) .. Alhamdulillah buat sambil2 :: tetapi sekarang kena TAJAMKAN FOKUS dan SERIUS dalam bisnes ini....

Kepada anda yang berminat nak join atau mendapatkan maklumat lanjut boleh ke laman web saya di kliks ke laman web .

Aku join SMART NACO ni pun ada beberapa sebab.

PUNCA utama aku join adalah hanya dengan sekeping VCD yang diberikan percuma oleh UPLINE aku. Dulu pernah juga tentang bisnes susu ni tapi aku cakap apala nak bisnes susu (mahal pulak tu ) kat kedai banyak dah susu ::: PENGAJARAN :: kita kena sentiasa bersikap positif dan terbuka serta jangan buat andaian bukan2 sebelum kita mendengar dan melihat sendiri ... NAH sekarang ia telah menjadi satu peluang perniagaan baru aku.... SAUDAGAR SUSU >>>

KENAPA AKU JOIN?

Pertama kerana mempunyai Testimonial yang amat baik dan adanya VCD Testimonial. Itu antara kunci dan faktor yang paling kuat. Kita tak perlu dah nak cerita kat orang lg tentang susu dan produk kita ,, bagi jer VCD suruh dia tengok dan baru kita sembang pasai Bisnes ::: Setakat ni , tak pernah org tanya tentang produk susu sbb dia dpt maklumat lanjut dari VCD ni ,, dia terus citer macam mana nak buat duit dengan VCD dan SUSU ni :: anda pun nak buat duit dengan VCD dan SUSU ni .. sila ke laman saya kliks .

Kedua kerana PRODUK susu IgG Plus berkesan. Jadi kalau kita rekemen kat orang untuk susu ni pun puas hati. Mana yang tak boleh solat diri ,, dah boleh berdiri , mana yang stroke dah semakin pulih dan ada yang dah naik motor , yang kencing manis dan semakin pulih , darah tinggi semakin turun , gout semakin baik dan mcm lagi.. TAK KAN susu ni untuk orang tak sihat jer ::: Untuk org sihat dia akan semakin sihat , semakin segar , kurang lenguh2 badan ....

Ketiga kerana SMART SUCCESS TEAM : Tu yang buat aku meneruskan perniagaan ini kerana ada support yang kuat dari leader dan pengasas Smart Success Team . Al maklum la bila buat MLM melalui internet ,, ramai dline bersepah-sepah ,, jadi UPLINE yang dah full time ni bantu kita orang service dline kita , bagi tunjuk ajar , latihan plan pemasaran , stretegi nak dapat prospek , strategi nak buat duit dan macam-macam lagi.... Tapi mungkin lepas ni aku kena macam tu juga ,, dline dah semakin berkembang jd tak blh nak harap org je kan ,,,

Keempat kerana UPLINE aku yang memang best. VERY Thank You Saudara Ashrie. Dapat jugak aku bantu dia naik ke Director.. Mulanya kami agak mcm tak dapat jer kerana PV tak cukup ,, check kat stokis Alhamdulillah dapat juga akhirnya.... Berkat kerja berkumpulan. Untuk bisnes MLM ni perlukan UPLINE yang bagus dan betul2 boleh bantu kita. Yang best Ashrie ni bukan bantu air liuq jer , wang ringgit dan tenaga sekali. Alhamdulillah ..... Semoga Allah membalasnya

Kelima kerana plan pemasaran yang menarik . Baru aku tengook tang plan. Walau plan bagus , produk tak bagus , support tak kuat susah juga kecuali memang kita ada pengalaman lama ...

Keenam baru la aku target dan dapat pendapatan 5 angka. Kerana apabila kelima5 diatas berjalan baik , InsyaALLAH RM tu akan datang juga.


Hari ini aku siapkan laman web aku yang baru ,, solek sikit2 jer :: dan url baru www.myniaga.net

SILA LA BERKUNJUNG KE LAMAN WEB AKU

Jadi itulah serba sedikit ,,,, nanti aku citer lagi

ok

wassalam

che din
012-4686404

No comments: