16 December 2005

TERUS BERSEMANGAT



Assalamu'alaikum Wrh Wbt

Apa khabar semua.. Hari ini aku tuliskan sikit.. Mata tak mau tidu lagi padahal petang tadi bertungkus lumus aku settlekan pesanan susu untuk dline aku. En Nordin seperti biasa hari ni order 11 kotak untuk dline dia.Nampaknya line dia semakin berkembang ,Alhamdulillah. Nasib baik PD n Pengasas Smart Success Team kita ada stok susu .

Tengah dok urus pasal susu tiba2 bakal dline baru saya telefon , dia kata dah tengok VCD dan amat menarik. Dia kata memang menarik VCD ni dan memang boleh bantu untuk buat duit. Dengan yakinnya dia pun join... Terima Kasih En Faizil .. kepada anda yang nak VCD seperti yang Faizil tengok sila klik ke laman web aku ,, aku bagi free jer ,, ke laman web

Belah paginya pulak En Roslan dari Kulim SMS , dia kata esok blh mai pdg Serai tak bawa susu sekotak n borang ahli.. Alhamdulillah ,,

Lepas tu dline aku kat KL dia nak aku buatkan Laman Web untuk dia. Jadi lepas je siap upload aku pun masuk la journal aku ni.. sebelum tu dok bersms dengan Zubir geng KL ,, sembang macam mana nak pastikan bulan ni dia boleh pergi ke SM. Aku yakin klu kena caranya dia akan ke SM bulan ni ,, silap2 DI terus ...

Yang paling seronok sekali semalam aku dapat contact direct dowline aku En Roshidi yang dah sebulan tak dapat contact sbb sim card dia rosak Jadi dalam sebulan tu dia tak buat apa ,, terpinga2 jer.. Tapi diam tak diam ,, bulan lepas aku rasa dia boleh ke SM ,, dia tu tak taja orang lagi ,, tengok macam mana seronoknya buat bisnes Smart Naco.. Upline yang baik sentiasa membantu anak buahnya. Jadi dia terperanjat besar ,,, rasa malu alah pulak dengan dline dia semua.. jadi dia dah bersemangat kembali ,, aku rasa bulan januari nanti mesti meletup line dia ni ,, harapnya gitu la ,,,

Kepada yang belum pernah dengar igg plus boleh la dapatkan VCD PERCUMA

Ok la aku rasa setakat ini je dulu ,, aku nak siapkan 3 orang lagi laman web dline aku.. depa minta . SBB buat bisnes susu igg plus ,, boleh buat secara online depan komputer jer ,,

DOWLINE AKU 95% adalah melalui online ,, tengok tu ada caranya dan rahsianya ,, nak tau dapatkan la VCD PERCUMA dulu


OK setakat ni je ya ::

KEPADA RAKAN BISNES aku ni ,, ingat kita ada 2 minggu lagi untuk struggle capai sasaran masing-masing :: FOKUS : FOKUS : FOKUS

Ok la wassalam

HAIRUDDIN ABDULLAH
012-4686404
www.myniaga.net

No comments: