12 December 2005

SEMAKIN SERONOK


Assalamu'alaikum

Kepada semua rakan-rakan smartnaco dan pengunjung journal saya ni saya ucapkan terima kasih. Semakin hari rangkaian semakin berkembang , tadi En Nordin terus order susu 3 kotak lagi tapi tak dapat nak tolong hantar hari ni.....

Tengok2 dline zubir ,, mahadir dah ada website sendiri dan journal sendiri ,, alhamdulillah semakin ramai yang membuat bisnes secara online.. Itu la kalu anda baca tulisan dia dalam journal dia ,, dia kata malas nak buat MLM ni sebab nak dapat sorang dua prospek untuk join pun payah ,, tapi bila guna kaedah online ni alhamdulillah ,boleh dapat prospek ,,

ni aku pun tengah bantu beberapa orang dline lagi untuk uruskan web dia ,,, biasanya yang byk kat laman web bila kita search ,, byk yang team smart success punya ,,,

ok la ,, aku stop kat sini dulu ,,,, InsyaAllah kepada anda yang berminat untuk mendapatkan VCD PERCUMA ,, sila la kelaman web aku iggplus .. isi borang tinggalkan nama dan alamat ,, nanti saya hantarkan VCD tu

ok la sekian terima kasih

HAIRUDDIN ABDULLAH

012-4686404

No comments: