21 December 2005

IGG PLUS OH IGG PLUS


Assalamu'alaikum

Apa khabar semua ,, aku sambung lagi citer aku pulak ,, lepas aku tengok journal member-member smart success team,, aku baca web en zul ,, geram betul bunyinyer ,, tapi terima kasih en zul kerana dapat bagi idea klu org dok tanya benda-benda cam tu ,, saya memang tak layan sangat ,, jangan jadi lompat si katak lompat ,, klu kita dah yakin ,, kita terus ,,

Alhamdulillah 2 hari lepas dapat statment untuk bulan kedua aku buat bisnes susu iggplus ni ,,klu bulan sebelum tu dapat voucher kali ni dapat cek ,, alhamdulillah ,, ada la juga lebih 1/2 ribu ,, baru bulan kedua buat dan semua dline melalui online cara sambil2 ,,

2 hari berturut-turut aku turun naik stokis uruskan pendaftaran , pembelian dan pengeposan dline baru aku ,, ada sorang dari sabah ,, jadi cadang nak kembangkan kat belah sabah pula ,, he he he ,, tu la buat bisnes melalui internet la katakan ,,

Semalam ada seorang yang buat bisnes gaya pos join ,, Income dia pun dah 5 angka hanya buat bisnes gaya pos dan internet , cuma bila dia tengok laman web aku myniaga dia agak tertarik dan minat dengan konsep perniagaan MLM yang aku buat sebab sama dengan apa yang dia buat selama ni ,, iaitu melalui pos , internet dan iklan akhbar ,, cuma iklan akhbar jer aku tak buat , tapi dline aku yang bulan pertama dan dapat 1/2 ribu lebih akan buat iklan di harian metro selama sebulan ,,, TERKEZUT betul dia bulan pertama jer dah dapat lebih 1/2 ribu...

Jadi dia akan buat bisnes MLM melalui konsep internet , akhbar dan pos ,, aku namakan bisnes ni INTERPOS .. Jadi aku pun cari dline menggunakan kaedah dan sistem INTERPOS ,, siang tadi jer aku pos CD kat prospek , Terima Duit melalui maybank2u daripada dline baru , pos CD kat dline di rwang dan poskan susu dan kits kat KL dan sabah ,, semuanya melalui kaedah INTERPOS yang aku dok amalkan ni ,, Buat kerja depan kompuer je dah boleh dapat income tambahan ,, Tu yang aku nak pakat dengan dline baru aku yang dah ada pengalaman 10 tahun dalam bisnes gayapos ni untuk memberikan kaedah bagaimana untuk mendapatkan prospek dan menjalankan perniagaan MLM secara gayapos ,,

Kenapa konsep bisnes GAYAPOS ni boleh diamalkan dalam perniagaan iggplus ini. Semuanya kerana hasil dari kehebatan produk susu hingga menghasilkan testimoni yang banyak dan telah di rakamkan dan di outputkan sebagai VCD.. Anda nak tengok VCD tu sila la ke laman myniaga saya. Dengan VCD itulah perniagaan MLM GAYA INTERPOS berjaya dihasilkan , aku ingat aku nak tulis manual atau panduan bagaimana untuk jalankan perniagaan smart naco bersama iggplus menggunakan konsep MLM GAYA INTERPOS...

Jika anda nak tau kena la join saya dulu ,, tapi memang klu harap online tapi tak service dan beri penerangan kepada dline kita di seluruh Malaysia tak boleh juga ,, nanti depa beli sekali jer tapi tak teruskan pembelian lagi ,, so kena la services ,,,

Ok la itu jer coretan aku kali ini ,, kepada anda yang nak VCD PERCUMA sila ke laman myniaga saya.

Nanti aku sambung lagi ,, JOM PAKAT RAMAI-RAMAI JOIN IGG PLUS <>

Che Din
012-4686404

No comments: