08 December 2005

SEMAKIN BERSEMANGAT


  • Mood:
  • Music:

Assalamu'alaikum

Ada masa sikit ni aku nak coretkan beberapa catatan aku bersama iggplus . Semalam terima mesej dari Yazit , dia kata dline dia macam tak percaya yang atuk dia dah boleh mula berjalan setelah minum susu iggplus ni . Ni satu perkembangan yang baik . Malam tadi pulan rakan niaga aku dari johor kata dia dah mula bersemangat dapat respon dari prospek yang dok cuba susu. CD dia habis dia order lagi 80 keping . Bila baca journal rakan aku sorang lagi si zubir ni ,, rasa teringin pulak nak tulis kat sini.

Kepada anda yang belum lagi tahu tentang iggplus dan bisnes bersama smartnaco boleh la ke laman web saya. laman web

Apa yang seronok buat MLM bersama smartnaco dan bersama Smart Success Team ni , semangat kerja berkumpulan dan sokongan offline yang amat kuat dari President Directornya yang membantu dline untuk memberi latihan dan pengetahuan tambahan dalam usaha membuat bisnes ni. Pagi tadi ada sorang rakan kepada rakan aku , dia tengok laman web rakan aku , jadi dia pun teringin nak join dan nak buat MLM secara online,, TETAPI dia dah join. Apa yang menarik dia tertarik dengan sistem Smart Success System dengan sokongan laman web dan offline. Aku setiap hari dapat prospek dari laman web aku ,, Jadi rakan kepada kawan aku ni nak join guna nama bapa dia ,, sampai macam tu sekali,,, Kawan aku ni pun sama juga , dia dah join bulan mei tapi tak ada pasukan ,, bila jumpa aku baru nie dan aku beritahu cara macam mana nak buat MLM depan komputer sebagai langkah mula dia terus minat nak join ,, alhamdulillah dia join dan dah dapat pun 2 orang dline aku bagikan kat dia ,, sekarang dia tengah pulun sungguh-sungguh.

JADI ANDA BILA LAGI : mudah sahaja langkahnya:

Langkah Satu : Kunjungi laman WEB Saya dan dapatkan VCD percuma disana. Bila anda isi borang saya akan hantarkan VCD untuk anda.

Langkah Dua : Apabila VCD sampai , anda tontonlah dulu VCD tersebut dan bila nak join cuma hubungi saya dan saya akan aturkan semuanya

Langkah Tiga : Bila dah join , anda akan diberikan sebuah laman web untuk tujuan promosi bagi mendapatkan prospek ( jika anda memang akan guna medium online).

Langkah Empat : Join Training Smart Success Team dan anda akan tahu macam mana nak bergerak. Saya akan bimbing anda secara rapat......

Baiklah ,, JANGAN LUPA DAPATKAN VCD DAHULU : Kliks sini untuk dapatkan VCD PERCUMA :

Ok Semua ,, jumpa lagi ,, nak tidur la ,, ngantuk dah nie....

HAIRUDDIN ABDULLAH

0124686404

http://smartnetwork.cjb.net

No comments: