02 November 2008

PULAU PANGKOR

Apa khabar ! Semoga sihat dan tenang selalu. Syukur ALhamdulillah bermula hari Khamis sampai Sabtu baru ini Aku dan Dr Main ke Pulau Pangkor untuk menjalankan satu program analisis personaliti untuk kakitangan dan tenaga pengajar Lembaga Kemajuan Wilayah Kedah (KEDA). Walaupun ini bukan termasuk aktiviti perniagaan Smart Naco tetapi ia juga adalah salah satu aktiviti yang boleh dikaitkan dengan dunia keusahawanan. Ada juga peserta tersebut yang telah menjadi ahli dan minum susu Kolostrum. Best juga pi ke Pulau Pangkor , dah lama juga tak ke sana.

Baiklah , kita tinggalkan cerita ke Pulau Pangkor dan sebelum ke Pangkor aku banyak menghabiskan masa untuk membuat pengemaskini maklumat dan data prospek lama untuk di refresh lagi. Alhamdulillah bila aku balik semalam dah ada 10 orang prospek yang berminat untuk mendapatkan maklumat . Nampaknya Momentum bisnes bersama Smart Naco semakin memberangsangkan .

Petang tadi , aku dan En Halim ke Stokis Prai untuk mendengar Taklimat Program Jana Pendapatan Tambahan RM1000-RM3000 sebulan. Ramai juga yang hadir termasuk rakan-rakan dari Indonesia yang bekerja di Malaysia. SPD Kaz membuat penerangan ringkat tentang peluang menjana pendapatan RM1000-RM3000 sebulan. Dan hal ini mampu di capai jika kita melakukan tindakan. Jika anda berminat untuk menjana income tambahan RM1000-RM3000 sebulan boleh la kelaman web saya di bawah ini



Ok lah , cukup dulu setakat ini . InsyaALLAH nanti aku share lagi citer aku....

Semoga kita semua terus sukses

Salam Kejayaan

Hairuddin Abdulah

No comments: