23 November 2008

LAKUKAN DIMEJA MAKAN

Beberapa Keping CD yang siap untuk dihantar kepada Prospek. Dah siap 50 keping dah



Apa yang dibuat Che Din tu. Sedang "burn CD". Ada permintaan CD yang tinggi.


Sedang Masukkan CD dalam sampul surat untuk di hantar kepada prospek.

..................................................................................................................................

Salam Sejahtera . Apa Khabar . Beberapa gambar diatas adalah proses menyiapkan CD untuk dihantar kepada prospek yang saya dapat melalui Internet. Ada 50 prospek sedang menanti CD Priview Perniagaan. Kena saya gunakan CD ?

1. Jumpa orang belanja dia paling kurang RM3 ringgit sekali jumpa. Bagi CD baru RM1.50.
2. Saya Pemalu , jadi senang la bagi CD je untuk cerita bisnes.
3. Bagi yang jauh-jauh , CD boleh jadi pengganti diri saya
4. Boleh masukkan beberapa maklumat yang bersesuaian
5. Tak Pandai nak explain kepada prospek? Bagi la CD suruh dia orang tengok dulu.
6. Senang nak buat Follow-UP kepada prospek kerana ada jambatan perhubungan.
7. Satu malam saya boleh jumpa sekali 5 orang. Kerana mungkin ada 5 orang yang saya berikan CD sedang melihat CD saya. Tu kalau saya sorang , kalau saya ada 3 downline yang buat perkara yang sama jadi satu malam saya jumpa 20 orang.
8. Jika sewa hotel RM300 dan prospek yang datang adalah 100 orang , jadi kos seorang prospek adalah RM3 , Jika CD baru RM1.50 termasuk kos CD dan Pos sekali. Jadi dengan RM300 kita boleh sampaikan maklumat kepada 150 orang. Apa pun jangan pula abaikan sesi penerangan dan priview di hotel , homeparty dan sebagainya. Kita cari alternatif .

NAK LAGI MURAH .. Anda guna MLM ONLINE sepenuhnya , pun boleh .. tapi kali ni saya just nak share bagaimana CD boleh bantu anda MEMULAKAN PERNIAGAAN bersama Saya. Senagn , mudah dan dah 3 tahun kita gunakan kaedah ini. Tetap berkesan. Anda malu , tak pandai nak cakap atau beri penerangan kepada prospek , berikan sahaja CD kepada mereka untuk dengar dan lihat. Kemudian jika mereka berminat baru la JUMPA dan bincang dengan mereka. Jadi perbincangan lebih jelas , fokus dan jimat masa.

Ok lah , sekian dulu Tips Kali ini.. Salam Kejayaan

Nak CD PERCUMA dari saya , SMSkan CD_ NAMA_ALAMAT ke 012-4686404

Sekian

Che Din

No comments: