23 November 2008

KE MERANG , TERENGGANU


En Baharuddin , Big Bos Seri Merang Jaya bergambar.


Para jemputan sedang mengambil makanan.


En Ashrie siap dapat Hamper lagi dari Pengarah Urusan Seri Merang Jaya.


Beberapa orang jemputan sedang berbual-bual menantikan majlis bermula.

................................................................................................................

Salam Sejahtera !! Hari Jumaat lepas aku dan PD Ashriee telah ke Merang , Setiu , Terengganu setelah di Undang oleh Pengarah Urusan Sri Merang Communication. Katanya malam tu beliau ada majlis penghargaan kepada beberapa orang wartawan yang telah banyak membantu bisnes beliau. Jadi dalam pada aku dapat juga aku ketahui betapa penting usaha publisiti dan promosi tentang bisnes kita. Jadi kena buat promosi sakan la untuk capai sasaran yang besar.

Aku bertolak jam 10.30 pagi dan sampai lebih kurang jam 5.30 petang. Kedai En Baharuddin terletak dekat sangat dengan Pantai di Terengganu. Hari itu keadaan mendung dan hujan renyai-renyai. Dapat aku melihat kegigihan seorang anak mudah mengusahakan perniagaan "communication".

Jadi itulah antara aktiviti aku hari Jumaat dan Sabtu baru nie. Apa pun best dapat pi Terengganu sbb lama tak ke sana kat setahun juga. InsyaALLAH akan menyusul beberapa aktiviti dan program yang akan disusun di Pantai Timur.

Kepada yang nak CD PERCUMA .. sila sms CD_Nama _Alamat ke 012-4686404

Sekian

Che Din . www.myniaga.net

No comments: