23 October 2008

MASIH BUAT ONLINE

Salam Sejahtera ! Apa khabar semua.. 2 ke 3 hari ini agak sibuk sikit mengemaskini maklumat prospek yang saya dapat sejak tahun 2006 hingga sekarang secara online. Wah ! Banyak lagi yang nak ditransfer dalam satu fail untuk sistem database yang sistematik dan kemaskini.

Sekarang tengah proses nak buat followup kepada rakan-rakan prospek lama secara menghantar email dan juga ada yang saya poskan brosur baru produk susu IgG Plus. Mana la tahu boleh dapat buat personal sales juga. Kalau maklumat tentang produk dan bisnes kita tak sampai kat ramai orang macam mana orang nak tahu apa yang kita buat , kalau orang tak tahu macam mana orang minat nak membeli dan mencubanya. Jadi saya telah susunkan setiap minggu sebanyak 50 surat akan dikeluarkan hasil dari database lama sebagai usaha followup selain usaha email.

Berbalik kepada usaha secara ONLINE. Ya! saya masih komited dan saya fikir saya mula secara online dan gara-gara onlinelah saya meningkat naik di Smart Naco dan saya YAKIN dengan online juga saya mampu bertahan .

Hari ini saya nak cerita tentang bagaimana sahabat saya mendapat prospek dengan memberi tumpuan kepada menghantar maklumat melalui
Yahoo Groups. Jika anda berminat nak dapatkan cara untuk membuat yahoo groups , anda email kat aku di usahawan2u@yahoo.com . Nanti aku akan balas dengan memberikan info bagaimana menggunakan yahoo groups.

Kemudian , SPD Kaz telah menyiapkan 2 keping CD untuk rujukan semua ahli SST Sahaja. Yang belum jom join SST bersama saya. CD satu di muatkan tentang maklumat tentang sistem bisnes dan CD dua di muatkan tentang
VIDEO TUTORIAL untuk memudahkan anda belajar bagaimana bermula secara online. Kepada rangkaian saya yang nakkan CD tersebut boleh SMS maklumat kepada saya . Setakat ni 10 orang telah saya berikan CD tersebut.

Jadi kalau anda buntuk bagaimana nak mula , mulakan dengan menghantar email melalui Yahoo Groups sebagai proses tindakan harian. Apa yang penting buat sikit2 tetapi setiap hari .

Baiklah , saya nak sambung kerja-kerja mengemaskini database sedia anda untuk memudahkan saya membuat followup by SMS , by Email n by Sales Letter.

........................... Kalau tak mampu nak buat secara offline , buatlah secara ONLINE mudah dan lebih selesa bagi anda.... Puan Sophia telah buktikan , En Rizal TI juga telah buktikan .

TAHNIAH Rizal .. Dalam bulan-bulan puasa laju juga si Rizal ni membuat penajaan. Terkejut juga dia boleh dapat dalam RM750.00 . Dapatlah simpan duit untuk kawin .. Dalam keadaan sekarang tambahan RM500.00 pun dah kira banyak juga la walaupun nilainya macam kecilkan . Dari tak dapat atleast dapat juga ....

Ok lah , kepada anda yang nak join buat ONLINE BISNES dengan aku boleh klik link di bawah

No comments: