12 October 2008

AKTIVITI BERTERUSAN

Salam Sejahtera ! Aktiviti bisnes saya masih aktif berterusan dengan memberi rangsangan kepada tindakan secara online dan offline. Beberapa aktiviti dan tindakan telah disusun. Hari ini saya akan menghantar hasil kerja brosur ke printing dan InsyaALLAH 3 hari boleh dapat la tu . Kemudian terus mengemaskini maklumat prospek dan membuat followup prospek secara online. Kita ni kalau nak followup tak boleh sekali dua , sekurang-kurangnya 10 kali baru puas hati.

Beberapa aktiviti pertemuan atau perjumpaan kecil sedang dan telah di aturkan dalam usaha mengembangkan rangkaian dan peningkatan hasil jualan. Banyak tanda-tanda positif yang terlihat kerana FORMULANYA cukup mudah iaitu :

HASIL = TINDAKAN BERTERUSAN

Bila berbisnes jangan terlalu ikut emosi dan mudah terpengaruh dengan persekitaran. Kita perlu membuat analisis sendiri dan keputusan juga dari kita. Jangan terburu-buru membuat keputusan nanti menyesal pulak. Jadi InsyaALLAH dalam minggu ni saya akan menyiapkan beberapa kerja untuk urusan Followup disamping terus mengadakan perjumpaan bersama rakan-rakan bisnes untuk brainstorming...

Selalu orang kata , kusangka panas hingga ke petang rupanya hujan ditengah hari....

Tapi jarang pulak orang kata , ku sangka hujan hingga ke petang , rupanya panas ditengahari. Jadi bila dah panas tengahari ni boleh la jemur baju sampai kering ketika panas. Apa pun cabaran dan dugaan , kita tempoh dengan sabar , tenang dan bijak ...

Jadi dalam bisnes ni , kuatkan CONSUMER BASE kita , teruskan usaha PROMOSI , aktif dan perbanyakkan AKTIVITI seperti Homeparty , perjumpaan , hantar maklumat kepada prospek dan InsyaALLAH jangan lupa berdoa semoga dipermudahkan urusan dan dipertemukan dengan insan-insan hebat yang dapat membantu kita dalam memajukan perniagaan kita.

Semoga kita semua terus aktif dan jangan lupa amalkan SUSU IgG PLus ..

Kalau nak income dalam RM500 - RM1500 sebulan just klik link web di bawah


http://chedin.myniaga.net

Sekian
Che Din




No comments: