07 January 2008

WOW , SST Semakin Hebat



Salam Sejahtera ! WOW !! SST Semakin Hebat. Itulah ungkapan yang boleh saya ungkapkan setelah selesai menyertai Internet Marketing Workshop di Kuala Lumpur semalam. Ramai juga kehadiran dan sambutan nampaknya cukup baik. TAHNIAH dan TERIMA KASIH kepada PD Rashidi , En Sabarudin , En Zahran , En Rizal dan En Damrong kerana telah memberi komitmen untuk menyertai Bengkel ini. Banyak perkara yang di pelajari dan FANTASTIC MR. KAZ.... Ilmu dan maklumat yang diberikan memang sempoi...

Namun oleh kerana aku telah berjanji dengan Sahabat Lama semasa aku study di USM dulu , rakan yang paaaaaaaaaling rapat ngan aku nak pi rumah dia , jadi aku ambik masa ke rumah dia di Sungai Buloh. Nampaknya dia pun minat nak wat bisnes MLM Online. Lama betul tak jumpa dia dan Alhamdulillah jumpa juga dia....

TERIMA KASIH kat Wife aku kerana temankan aku ke KL kali ni coz mula nak pi ngan Azrul tapi dia tak berapa sihat , nyaris2 tak pergi . Namun tekad dan semangat ku GAGAHI juga untuk bersama2 rakan SST.

Tadi petang jumpa dengan 2 orang prospek. Alhamdulillah masing2 bagi respon yang baik . Kita kena terus Istiqamah buat kerja kita. Ok lah , ada banyak perkara yang aku nak siapkan , Ni si Rizal ni dok Online plak , Semangat betul si Rizal ni leeee.....

Ok , Jumpa Lagi....

Hairuddin Abdullah Almuari


No comments: