01 January 2008

2008 TAHUN MEMBACA & PRAKTIK

Berjumpa lagi pada hari ini 2 Januari 2008. Semoga anda TERUS sihat dan dapat menyiapkan tugasan atau kerja anda dengan cemerlang. Ya , kekadang ada orang tanya Che Din ni buat bisnes apa? Oooh ! Di usahawan2u.blogspot.com ini saya menceritakan perjalanan dan catatan perniagaan MLM saya bersama syarikat Smart Naco.

Baiklah , Secara ringkas hari ini saya nak MENYERU diri saya dan rakan-rakan marilah kita jadikan 2008 sebagai tahun lebih banyak kita membaca , belajar , menimba pengalaman dan melakukan praktik serta TINDAKAN besar-besaran. Jadi sebagai orang yang terlibat dalam perniagaan MLM secara ONLINE , adalah beberapa buah buku yang boleh anda dapatkan.

Sejak beberapa bulan lalu saya banyak membeli buku secara online. Biasa saya beli di MPH Bookstore secara online. Ye la kalau dari rumah saya , MPH ada di Sungai Petani , Tol pergi balik jer dah berapa ringgit kalau hanya semata2 ingin mencari sebuah buku....

Antara buku-buku yang boleh anda miliki untuk di jadikan koleksi sajian minda anda :


Buku MENJADI JUTAWAN MLM
Oleh : Mohd Rozani Pawan Chek
Harga : RM 20.00

" Ketahui bagaimana menjalankan perniagaan MLM dengan betul"





Buku RAHSIA BUAT DUIT DENGAN INTERNET
Oleh : Wan Mohd Syazwan Wan Sukri
Harga : RM 30.00

" Timba ilmu bagaimana buat bisnes dengan internet"






Buku RAHSIA JUTAWAN-JUTAWAN INTERNET TERBONGKAR
Oleh : Dr. Irfan Khairi
Harga : 39.90

" Dapatkan Informasi , inspirasi dan idea dari buku beliau"







Buku 15 TEKNIK EFEKTIF INTERNET MARKETING
Oleh : Fuad Latip
Harga : 25.00

" Tips dan cara melakukan internet marketing "







Buku POTENSI DIRI
Oleh : Alias Hj Muda
Harga : 19.90

" Serlahkan POTENSI DIRI anda , selain ilmu internet marketing , MLM anda semua akan bermula dari kekuatan anda mengeluarkan AURA dan POTENSI diri sebenar".















Buku RAHSIA BLOGGER
Oleh Mohd Suhaimy Abu Bakar & Mohammed Farid Sulaiman
Harga : RM 27.50 beli di www.rahsiablogger.com

" ANDA BELUM ADA BLOG ?.. Dapatkan buku ini segera dan mulakan blog anda seperti blog saya ini. Buku ini menceritakan mengapa blog dan manfaatnya selain tunjuk cara macam mana nak set up blogspot.com".

..............................................................................................................


Itu dulu antara buku-buku yang anda boleh miliki dan baca. Anda malas nak ke kedai buku? Beli sahaja secara online. Banyak sumber anda boleh dapatkan seperti di :

www.mph.com.my
www.ujanailmu.com.my
www.bookcafe.com

atau anda boleh search tajuk-tajuk buku di atas di yahoo , google search engine .

Saya ? Saya selalu beli di mph.com.my dan kekadang di ujanailmu.com.my.

anda juga boleh cari buku baru Bahasa Melayu online di http://www.pts.com.my

dan juga di http://www.telagabiru.net.my...

Oleh itu untuk menjadi usahawan berjaya kenalah banyak membaca , mencari maklumat . Sekarang mudah hampir semua urusan sudah boleh buat secara online , OLEH ITU

Saya pun buat bisnes MLM SECARA ONLINE ,, Just Click di www.myniaga.net

Ok , itu dulu sumber maklumat kali ini ... JANGAN LUPA BOOKMARK blog saya untuk mengikuti perkembangan seterusnya ,,

OOOOOOOOOOOOH YA , Anda Ingin Melanggan NEWSLETTER MYNIAGA dot NET. Isi Nama dan Email anda di ruangan yang di sediakan di sebelah kanan....

OK , selamat MEMBELI , SELAMAT MEMBACA dan SELAMAT BERAMAL....

Salam Sukses

Hairuddin Abdullah ..... NAK BELI SUSU ? Just Klik SINI>>>>>

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Promosi ::

Dapatkan samada buku Internet Marketing atau Rahsia Blogger sebagai hadiah Cabutan Bertuah di :

SMART INTERNET WORKSHOP
6 JANUARI 2008
Tempat : Hubungi UPLINE ANDA SEGERA
TEMPAT TERHAD.
Anjuran Smart Success Team
Ada Laptop Bawa Lap Top Anda....

Kepada Rangkaian Saya , Sila hubungi saya segera. Yuran RM40.00 , makan minum , modul dan ilmu.....

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

1 comment:

Anonymous said...

annextein serdia jealousy literacy reaching timeframe miosha emotionally timss ofmr nonlocomotor
lolikneri havaqatsu