13 January 2008

Penang ke Jengka

Salam Sejahtera , Apa khabar anda hari ini . Thanks masih dok jengok blog aku nie. Kali ni aku nak share sikit pengalaman aku ke Jengka dan Temerloh. Sabtu pagi seawal 6.30 aku dah kuar luar menuju ke airport untuk ke Kuala Lumpur. Kali ni aku memilih untuk naik pesawat kerana terlalu banyak kerja yang perlu di siapkan pada malamnya. Sampai ariport , Bro Shidi dah tunggu n kita terus ke Jengka. Sampai Jengka terus ke Mercu View untuk aktiviti petang tu.

Wah , sorang demi sorang datang dan kehadiran dalam 30 orang . En Razif dari Syarikat menerangkan tentang konsep kesihatan MRT ( Terapi Pembaharuan Molekul ). Menarik penerangannya ringkas dan padat. Semua prospek yang hadir join member dan rasanya semua join dengan 200pv. Lepas selesai program kami ke Restoren Abg Din pulak , discuss strategi dan bertukar pengalaman sampai la jam 9 malam. Aku kalau ke Jengka mana lagi nak tidur rumah Ayahanda Bro Shidi la ,, Bro Shidi sampai ngigau Smart Naco Luar Biasa lagi.... Panas , Panas katanya..... 4.30 pagi dah terjaga teringat biz Smart Naco ,,,, erm ,,,

Seawal pagi jem 9 aku dah di bawa ke Tekan Plantations Resort. Rakan-rakan di sana nak tau macam mana buat biz MLM secara INTERPOS ni. Jadi sampai di Terrace Garden , aku buka laptop dan share la pengalaman sikit sampai la jam . Itu lebih kepada Smart Group Meeting (SGM) . Anda nak tau SGM , JANGAN LUPA join LCC WORKSHOP dan yang terdekat pada 27 Januari 2007 di Hotel Sri Malaysia.

Habisjer program di situ terus ke Termeloh di Restoren Puncak . Ada lagi satu SGM yang di susunkan oleh Bro Shidi. Jadi oleh kerana En Razif dari syarikat juga hadir sama , kita memanfaatkanlah beliau. Beliau juga telah membuat DEMO LUBE XTRA.. Memang power LUBE XTRA nie. Ada member yang bawa prospek , close juga pada hari tu... Wah! Tahniah Bro Shidi. Kalau nak tau Bro Shidi ni Rakaniaga aku yang pertama sekali. Beliau yang mula2 join.

Jadi oleh kerana dah janji ngan SPD Zul n Kaz nak balik sama ke Penang yang pada ketika itu beliau dari Segamat bertemu prospek SPD Kaz , jadi kami begerak balik dan berjumpa la di Bukit Beruntong . Apa yang boleh di katakan , Rakan-rakan di JENGKA dan TEMERLOH memang hebat dan luar biasa. Sampai tak cukup2 produk yang di bawa Bro Shidi. Mereka melihat produk ini berkualiti dan amat membantu untuk menjaga kesihatan .

Pengalaman yang amat menyeronokkan di awal 2008. Bulan depan kita akan buat program susulan lagi.

Ok la , setakat tu dulu leh kongsikan aktiviti aku hujung minggu lepas. Kalau kita buat dengan cara yang betul , InsyaALLAH kita boleh berjaya. Ramai sangat yang bagi alasan dan malas tu yang susah. Kalau rajin InsyaALLAH akan dapat apa yang di impikan. Tapi kalau malas dan nak dok saja , tak nak kuar modal dok la kita di kepompong lama. Orang meniaga besar-besar semua berani keluar modal..... OK ..

.....................................................................................................

Jangan Lupa , Kalau Anda berminat bersama saya dalam biz ni sila ke www.chedin.myniaga.net

.....................................................................................................

Salam Kejayaan

Hairuddin Abdullah Almuari

No comments: