30 October 2007

Smart Naco Kembali Menggegar

KEMBALI MENGGEGAR !!! Saban hari aktiviti bisnes semakin rancak dan bertenaga .. Kepada yang nak tau perkembangan TERKINI SMART NACO sila ke blog

Hari ini aku akan habiskan masa di rumah untuk siapkan bahan presentation untuk acara Training Leader di Jakarta pada Ahad ini. Fuh! Pertama kali kendalikan Acara Training untuk mereka di sana dengan FOKUS Bagaimana Menjadi Leader dan Mencetak Leader.... Apa pun aku dan SPD Zul akan buat yang terbaik. InsyaALLAH Jumaat ini kami akan berlepas ke Jakarta sampai Hari Isnin Malam. Kemudian Selasa paginya pula akan ada Trainer Train Trainer di Stokis Kulim n Malam pula ada Success Sharing Night di Safira. Bila aktiviti semakin padat begini InsyaALLAH momentum bisnes akan menjadi semakin kuat....

Ya ! SPD Zul ada bagi tau Leader Hebat SN Mr Yap yang menjadi penggerak utama kebangkitan Gelombang IgG Plus di Malaysia telah kembali untuk bersama-sama kita menggerakkan bisnes ini. Kepada anda yang telah bersama kami , jangan berhenti terus FOKUS dan FOKUS kepada pengembangan bisnes.

Semalam petang meeting bersamat pihak Management nampaknya dengan perancangan yg telah sedia ada , InsyaALLAH , 3 BULAN Bis Smart Naco akan kembali rancak.... Kepada anda yang ingin terus tidur , silakan . Kami nak bergerak terus kehadapan.

Bila aku pi blog rakan-rakan perkataan " Smart Naco Masih Ada Lagi Ke"... Hah ! Nampaknya ayat tu semakin popular . Tapi tak per , kita perlu INGAT kita buat perniagaan MLM. Mouth To Mouth , pergerakkan tidak di sedari tetapi bergerak secara aktif. Tugas kita sekarang hanya memberi tahu kita sedang menjalankan perniagaan Smart Naco , hulurkan bisnes card.

Semalam aku dapat mesej dari rakan-rakan belah Sabah , nampaknya bisnes di sana semakin aktif. Ada sorang rakaniaga di sana dah berjaya jual 43 kotak susu bulan Oktober ini dan untung runcit saja dah berjaya kutip RM1000. Kan aku dah cakap , sapa buat dia yang dapat. Kalau di campur bonus aku fikir banyak juga tu dia akan dapat..... TAK SABAR aku nak ke Sabah untuk bersama rangkaian di sana , cuma tunggu Green Light dari Leader Di Sana sahaja....

InsyaALLAH bulan November ini lepas aku balik ke Jakarta berkemungkinan aku akan turun belah Selatan dan akan di sambung mengadakan Roadshow di Semenanjung bersama PD Ashriee. Nampaknya aktiviti November dan Disember memang dah penuh nie.

Syukur Alhamdulillah dengan Izin ALLAH ....


Ok lah , ada kerja lagi yang nak di uruskan , OH ya , TAHNIAH kepada Zulzafri dan Hazlin atas inisiatif membangunkan blog masing-masing ..










No comments: