22 April 2008

AKTIVITI BISNES TERUS BERJALAN

Assalamualaikum , apa khabar. Semoga sahabat budiman sihat dan berada dalam kesejahteraan. Hah! bagi anda yang selalu mai blog aku , mungkin dpt tengok perubahan pada blog. Ha ha , ini gara-gara aku nak wat satu blog baru , tiba2 aku terdelete html code blog aku yang ni. Jadi dah alang-alang adjust la sikit.. Dapat juga mood baru .

Aktiviti bisnes terus rancak berjalan. Makin banyak tindakan-tindakan yang perlu dilakukan dan disempurnakan untuk bisnes aku. Malam semalam berlangsung lagi Seminar i-usahawan553 di Hotel Sri Malaysia , Pulau Pinang. Kehadiran cukup hebat sampai kena berdiri. Memang ramai dan momentum kini semakin baik.

Jika anda nak dapatkan maklumat lanjut tentang Konsep Perniagaan i-usahawan bolehla hubungi aku. Bagaimana kita menggunakan formula 553 , menggunakan konsep KASIH , membuka kunci X dan pengukuhan kuasa i.

Sehari dua ni aku nak siapkan beberapa flyer dan web baru untuk bantu rakan-rakan untuk bergerak lebih aktif. InsyaALLAH bulan Mei ni akan terus bergerak aktif dan sedar tak sedar minggu ni dah masuk min
ggu terakhir bulan April.

27 April ni di D Palma Shah Alam jangan lupa Seminar i-usahawan553 jam 2.30 petang. Kepada anda yang berada berdekatan di sana dijemput hadir. OK lah , nak tidur dulu ......

Untuk yang berminat mendapatk
an maklumat tentang i-usahawan sila sms 0124686404 aku.... Sila ke www.chedin.myniaga.net juga .

Sekian Dulu

Che Din

DAPATKAN PRODUK AWET MUDA YANG LUAR BIASA
"BIO YOUNG PLUS"


No comments: