27 March 2008

PELUANG DATANG LAGI


Salam Sejahtera ! Semoga anda terus tenang , redha , syukur dan sentiasa menyerah diri sepenuhnya kepada Tuhan Maha Pencipta Pentadbir Sekalian Alam. Syukur Alhamdulillah , dalam meniti perjalanan usia yang masih dianugerahkan Maha Pencipta , kita terus mempelajari banyak perkara baru dari tabiat manusia dan persekitaran alam semesta. Semoga kita sentiasa di anugerahkan hati yang bersih dan tergolong dalam manusia yang budiman.

Hari ini saya ingin berkongsi satu perkara yang penting. Kadangkala kita didatangi beberapa peluang demi peluang. Ada peluang yang mengajak kita mengembangkan pendapatan , ada peluang untuk sambung belajar , ada peluang untuk kita membina kekuatan hati luhur dan pelbagai lagi peluang. Hari ini saya ingin menyentuh tentang PELUANG yang mungkin datang kepada anda dengan mengajak untuk menjadi Kaya atau Menambah pendapatan.

Saya tidak berniat nak menyentuh tentang mengapa kita perlu menjadi kaya dan menambah pendapatan. Dalam konteks perniagaan MLM yang saya dan sahabat-sahabat SST usahakan sekarang ramai di antara kita telah menerima peluang ini. Dan ada pula yang hanya menerima peluang tetapi tidak di berikan strategi yang betul dan tepat bagaimana untuk bergerak atau mampu mencapai kejayaan dalam perniagaan ini . JESTERU itu Peluang perlu didatangkan dengan Strategi.

Ya ! Saya fikir ramai yang telah MENDAPAT Peluang dan telah di BERITAHU tentang Strategi bagaimana boleh berjaya dalam perniagaan ini. SEBENARNYA ia hanya 1/10 SAHAJA potensi untuk anda berjaya jika anda hanya MENDAPAT PELUANG DAN STRATEGI ini.... Jadi apa lagi yang 9/10 ?

Ya! Yang 9/10 itu InsyaALLAH akan saya sampaikan semasa Bengkel Kunci X yang dijangka akan di langsungkan di Shah Alam pada 6 April 2008 . Terlalu ramai yang menumpu kepada menerima PELUANG dan STRATEGI..

Begitu juga TERLALU ramai yang memberi fokus kepada 1/10 punca rezeki berbanding 9/10 punca rezeki adalah dalam bidang perniagaan. Beribu2 orang bekerja hanya untuk mendapatkan 1/10 sahaja sedangkan peluang perniagaan yang ada 9/10 tidak ramai yang melakukannya. Jesteru itu tidak hairan mereka yang melakukan usaha perniagaan mendapat rezeki yang lebih.

Namun mereka dalam perniagaan perlu menempuh 9/10 Ujian dan Dugaan . Jika mereka berjaya menempuhnya , PASTI mereka akan berjaya.

Begitu juga potensi diri kita. Ramai orang menggunakan 1/10 sahaja dari POTENSI , KEKUATAN dan KEHEBATAN potensi diri mereka yang telah di anugerahkan oleh ALLAH. 9/10 lagi mereka tidak meneroka dan menggunakan. Mereka kadangkala hanya kenal 1/10 sahaja potensi yang mereka ada.

Jadi , PELUANG dan STRATEGI bukan hanya untuk diterima tetapi anda perlu melakukan 9/10 lagi bagaimana RAHSIA KUNCI x PELUANG dan STRATEGI dapat membantu anda mencapai kejayaan dalam perniagaan ini.

Anda tahu , BLOG ini juga telah menyumbang kepada kekuatan 9/10 saya dalam menjayakan perniagaan ini. Bagaimana orang masuk ke web saya melalui blog ini , orang SMS saya melalui blog ini , orang mendapat maklumat melalui blog ini dan orang membina keyakinan dalam bisnes melalui blog ini....

:::::::::::::::::::: AKTIVITI TERKINI :::::::

29 Mac 2008 saya akan ke Kuching Sarawak untuk bertemu rakaniaga di sana terutama Tuan Kevin Amirul , Tuan Abd Rahman dan Tuan Abas. InsyaALLAH Malam esok di Hotel Liwah jam 8.00 malam . Saya akan kongsikan PELUANG dan STRATEGI bagi memastikan saya dapat menguasai 9/10 Peluang dan Strategi. Saya berada di Kuching Sarawak hingga 31 Mac 2008 . Saya akan berangkat pulang pada jam 11 pagi pada tarikh tersebut.


29 Mac 2008 diadakan Majlis Penyerahan Bonus Tahunan dan Igg Plus Talk di Pearl View Hotel. Jam 8.00 malam.

29 Mac 2008 rangkaian saya dari PD Rashidi akan berada di Kuala Lipis untuk membuka Kunci X Peluang dan Strategi di sana. Acara jam 8.00 malam di Rumah Rehat Residen Kuala Lipis.

30 Mac 2008 Seminar Program Jutawan X di Hotel Delta Inn , Wisma Mais , Shah Alam jam 2.30 petang bersama PD Ashrie. Ajak seberapa ramai prospek anda.

1 April 2008 Seminar Program Jutawan X di Safira Country Club jam 8.30 malam .

::::::::::::::::::::::::::::::

Kini Rakaniaga saya di Indonesia SPD M.Arif bersama PD Yadi sedang berada di Kepulauan Jawa untuk melakukan proses PELUANG dan STRATEGI bagi membuka 9/10 lagi potensi Kunci X Peluang dan Strategi ( Tak Faham ???) . SPD M.Arif setelah pulang dari Pulau Bangka setelah selesai acara Training di sana terus ke Pulau Jawa bersama PD Hebat SSTI iaitu PD Yadi. TAHNIAH kepada Kalian.

::::::::::::::::::::::::::::::

Baiklah , saya nak bersiap untuk ke Kuching Esok. Semalam dan Hari ini saya telah menerima 3 SMS yang menyatakan MINAT untuk menyertai Program Jutawan X. Alhamdulillah , Bukalah KUNCI X anda ......

Kepada anda yang berminat menyertai TEAM Saya sila SMS nama dan alamat anda untuk saya poskan beberapa maklumat kepada saya di 0124686404

atau sila kliks banner di bawah




Sekian

Hairuddin Abdullah
2008 Tahun Kecemerlangan

No comments: