05 March 2008

MENJAYAKAN PROGRAM JUTAWAN X.STREAM

Salam sejahtera ! Apa khabar sahabat . Saya doakan anda berada didalam ketenangan , bahagia dan sejahtera hendaknya!!! Semoga anda terus melakukan Single Daily Action yang MESTI anda lakukan ..

ANDA Nak BERJAYA : SUKA KE TAK SUKA KE ANDA MESTI LAKUKAN !!!!!

Hari ini saya ingin terus memberi Fokus kepada Program Jutawan X.Stream ... Bagaimana dengan anda? Mungkin ada orang gelak dengan perkataan Jutawan , tapi yang saya lebih sedih ada orang yang dalam kehidupan dia tidak pernah pun berimpian menjadi jutawan , tidak tau apa kereta mewah yang ingin dipandu , rumah yang bagaimana ingin beliau miliki , kebahagiaan kehidupan yang macam mana ingin beliau kecapi , berapa banyak sumbangan yang beliau ingin sumbang untuk masyarakat dan agama .. Sedih sekali sedangkan impian itu PERCUMA . GRATIS . FREE ..

Saudara ! Sekarang sudah ramai rakyat Malaysia yang boleh menjana pendapatan 5 angka sebulan , RAMAI sudah (kata orang sabah) tetapi kita di mana. Bagaimana kehidupan kita 3 tahun akan datang , sama dengan sekarang? Jesteru saya tidak mahu kehidupan saya sama dengan sekarang , saya perlu lakukan sesuatu yang lebih baik untuk memastikan KONSEP Hari Ini Mesti Lebih Baik Dari Semalam. Bukan dari segi kekayaan wang ringgit , tetapi ilmu , kemahiran , kepakaran , nilai ibadah , persahabatan , kekuatan mental dan jiwa ... JESTERU Marilah sama-sama kita menjayakan Program Jutawan X.Stream ini kerana ini satu program yang betul serius dan kita akan buktikan beberapa orang akan lahir sebagai jutawan dalam beberapa tahun ini menyoroti langkah jutawan-jutawan sedia ada di Smart Success Team.

Jadi Bagaimana kita ingin melakukan? Sebelum kita menyentuh tentang perkara Bagaimana melakukan , TANYAKAN diri anda , MENGAPA anda mesti jadi JUTAWAN , Mengapa Anda MESTI lakukan... Seperti yang saya sebut di awal tadi : SUKA KE TAK SUKA KE , AKU MESTI LAKUKAN .....

Kepada Sahabat Lama : Kepada sahabat lama di SST anda telah dibimbing tentang cara membuat database prospek dan cara mendapatkan prospek online dan offline. Saya juga ada beberapa nama yang saya dapat sejak 2005 hingga sekarang. Adakah anda buang atau hanya simpan. Adakah anda ada menghantar lagi maklumat terkini kepada mereka , laporan terkini tentang perkembangan perniagaan anda? Baik , sebagai contoh !

Pada 16 Mac ini akan dilangsungkan satu ROADSHOW Program Jutawan X.Stream di Hotel Wira , Kuala Lumpur.. Anda ada database itukan. Dan saya yakin ramai nama-nama di database itu yang berada di Kuala Lumpur dan Selangor. Mengapa tidak anda poskan maklumat program ini beserta Flyer untuk diedarkan kepada mereka . Jemput mereka hadir ke Program ini untuk mendengar maklumat lanjut. Ini telah saya buktikan di Penang. Di saat-saat akhir saya bersama En Azlan telah menghantar 200 pucuk surat ke semua ahli di sekitar Penang. Pada malam itu kami mendapat 4 nama yang menyatakan hasrat untuk hadir dan telah hadir 3 orang. Yang seorang hadir terus tanpa membuat call/sms dan yang seorang tadi dapat maklumat program ini dari flyer yang beliau dapat di kereta beliau. Sehingga sekarang ada 5 orang yang menyatakan minat untuk hadir program pada minggu berikutnya jika mereka tidak ada halangan.... Jadi GUNAKAN DATABASE lama anda ...

............... PRIVIEW JUTAWAN X.STREAM ONLINE ...

Kepada anda yang mempunyai prospek ( mungkin dari database tadi ) atau kenalan anda yang berada di mana sahaja di dunia ini , anda boleh mengajak mereka menyertai Penerangan Program Jutawan X.Stream secara Online. Mereka boleh mendengar dan melihat presentation ini secara online hanya di rumah mereka. Mungkin anda merasa agak sukar untuk memberi penerangan jesterus itu ajaklah mereka ke Taklimat Program ini baik secara offline dan online. Jadi apa alasan kita untuk menidakkan.....

AJAK HATI ANDA SAMA ....

Dalam kita melakukan sesuatu jangan lupa mengajak hati anda sama. Sebab itu Allah amat menekankan tentang NAWAITU , niat dalam permulaan perbuatan seperti Solat , Puasa dan sebagainya . Ini agar hati kita telah disediakan untuk perbuatan kita itu. Ramai saya lihat yang melakukan usaha ini gagal mengajak hati mereka bersama. Hanya fikiran bersama tetapi hati tidak walaupun mereka merasa mereka telah membawa hati tetapi masih belum kuat... Rasakan ( FELL) sesuatu yang tenang dan seronok ketika anda menjalankan perniagaan ini ....

Oklah , itu sahaja yang aku nak kongsikan , Kalau ada tersalah kata minta maaf. Lakukanlah yang terbaik untuk diri anda , anak-anak anda yang comel , isteri dan suami anda , ibu dan bapa anda .. berikan ia sesuatu yang terbaik untuk mereka ... ANDA BERHAK MENJADI JUTAWAN.....


Kepada anda yang BERMINAT MENYERTAI SAYA bersama PROGRAM JUTAWAN X.STREAM sila SMS nama dan alamat anda ke 0124686404 untuk saya poskan maklumat perniagaan ini.....

Sekian

Hairuddin Abdullah








No comments: