07 September 2008

TERKINI - MLM INTERPOS

UPDATED : Dengan menggunakan kaedah INTERPOS ( Internet - Pos ) - Hari ini saya dapat menjual 10 paket susu dengan nilai RM50.00. Seoarang prospek dari Percint 9 Putrajaya telah layari laman web saya , dapat email saya dan terus SMS saya untuk mencuba produk susu IgG Plus untuk 2 orang anaknya. Terus saya berbalas sms dan dalam proses 15 minit berbalas SMS beliau telah membuat pindahan wang ke akaun maybank saya dan telah memberikan alamat lengkap untuk saya poskan. Sebentar lagi saya akan poskan.

Sebelum terlupa ! Semalam juga seorang dari sabah telah bertanyakan tentang produk susu IgG Plus dan InsyaALLAH hari ini juga dia akan membuat pindahan wang untuk mencuba 1 kotak susu IgG Plus atas masalah GOUT yang dialami. Semuanya menggunakan kaedah INTERPOS... Guna Internet perkenalkan produk , SMS untuk berkomunikasi dan POS untuk menghantar maklumat atau produk..

Proses ini saya ceritakan sebagai bagaimana proses membuat jualan peribadi. Jadi saya dah lepas 2 kotak susu untuk maintain ...

Kepada anda , selamat mencuba...

Sekian

Terkini dari www.iusahawan2u.myniaga.net

No comments: