26 February 2008

AKTIVITI BERTERUSAN

Salam Sejahtera ! Apa Khabar Semua. Terima kasih kerana masih sudi mengunjungi blog saya ini. Nampaknya aktiviti perniagaan semakin hari semakin rancak . Syukur Alhamdulillah. Kepada anda semoga anda terus dapat memanfaatkan hari-hari ini dengan lebih baik dan cemerlang serta lebih berfaedah.

Alhamdulillah , pada hari sabtu lepas seharian aku bersama pelajar-pelajar SMK Sri Muda dalam menjayakan Kursus Kepimpinan Pelajar Sekolah. Alhamdulillah walaupun sorang , perjalanan aktiviti berjalan lancar. Lepas sahaja selesai program lebih kurang jam 5.30 petang , aku terus ke Butterworth untuk mendapatkan tiket untuk ke Temerloh. Alhamdulillah ada lagi tiket untuk aku ke Temerloh. Balik rumah , mandi , solat dan makan terus ke luar balik ke Butterworth untuk memulakan perjalanan ke Temerloh. Sampai di Temerloh jam 5.00 pagi terus PD Rashidi dan Uncle John ambik. Terus di bawa aku ke Tekam Plantations Resort. Memang nyaman dan damai tempat nie.

Aku ke Temerloh- Jengka adalah kerana bersama-sama SPD Kaz dan Zul untuk mengendalikan LCC Success Training dan Priview Program Jutawan X.Stream. Program mula jam 10.30 dan kehadiran ahli-ahli dari pelbagai daerah termasuk dari Kuala Lipis dan pelbagai tempat lagi. Alhamdulillah komitmen mereka memang luar biasa. Kali ni giliran PD Rashidi jadi Pengendali program , ha ha , dapatlah aku rehat sikit. Aku hanya mengambil bahagian mengendalikan Bengkel dan Role Play tentang aktiviti "Home Party" . Banyak testimoni yang hebat telah dikeluarkan oleh setiap peserta yang hadir semasa sesi beramah mesra dalam kumpulan. Mereka yakin untuk jalankan bisnes ini kerana Produk yang amat berkualiti dan berkesan. Syukur Ke Hadrat Illahi. Kemudian belah petang di jalankan Priview Program Jutawan X.Stream dan penerimaan juga cukup baik. Di beritahu ada ahli yang lepas balik boleh jual 26 kotak Susu Igg Plus. WOW , Luar Biasa.

Pada kesempatan ini saya ingin merakamkan Jutaan TAHNIAH dan TERIMA KASIH kepada PD Rashidi atas usaha beliau menjayakan program ini . TAHNIAH juga kepada semua SAHABAT SST Jengka , Kuala Lipis , Triang dan Temerloh yang telah sama-sama menjayakan program ini dengan baik ......

............ Malam tadi pula aku telah mengikuti program Jati Diri yang dikendalikan oleh Konsultant MLM yang berpengalaman . YES ! Saya dapat idea dan akan kita kongsikan bersama nanti. Saya harap anda terus lakukan bisnes anda dengan konsisten dan berstrategi. Anda bukalah salah satu KUNCI X yang cukup penting iaitu MATLAMAT x TINDAKAN. Masih ramai yang tidak menetapkan matlamat yang jelas dan masih ramai yang ada matlamat tetapi kurang dari segi tindakan. Ia perlu di seimbangkan agar mencapai satu titik pertemuan iaitu KEJAYAAN. Sertai program JUTAWAN X.STREAM dan InsyaALLAH kita akan sama-sama buka KUNCI X ini....

JANGAN LUPA .... ROADSHOW Program JUTAWAN X.STREAM pada 4 Mac 2008 bertempat di Pearl View , Perai , Penang . Bermula jam 8.30 malam - 11.00 malam. Bawa seberapa ramai rakan-rakan anda untuk dapakan Hadiah Percuma....

Kepada anda yang berminat untuk menyertai program
JUTAWAN X.STREAM sila ke www.chedin.myniaga.net


Kepada anda yang ingin mendapat informasi lanjut tentang program JUTAWAN X.STREAM sila sms atau call saya di 012-4686404

Sekian

HAIRUDDIN ABDULLAH

No comments: