17 November 2007

TAHNIAH

Salam Sejahtera dan salam kejayaan kepada anda kalian. Terima Kasih kerana masih menjengok blog aku nie .. Dalam keadaan tak der idea hari ni dan rasa agak bosan sikit tu yang tengahari tadi lepas pi kenduri aku terus cabut pi Bukit Merah Lake Town Resort. Sampai di sana makan minum than call member aku yang kerja kat sana.

Sembang punya sembang pastu buka citer pasal biz dan akhirnya beliau bersedia untuk bersama-sama buat biz Smart Naco. Dan lepas jer aku masuk highway PLUS nak balik ke Penang , dia call lagi dan kawan dia yang juga kenalan aku kata "OK Din aku pun nak join" , " Nanti Hang mai citer macam mana nak buat" .. Huh .. Dapat juga 2 orang dan aku rasa kawan aku ni ada POTENSI BESAR untuk berjaya...

Mereka ni salesman rumah kat bukit merah dan sekarang rumah dah agak kurang kat situ dan masing2 dok cari Alternatif. InsyaALLAH kalau mereka buat sungguh2 AKU YAKIN mereka juga akan berjaya .....

TAHNIAH aku nak ucapkan kepada En Willy dari Sabah kerana berjaya mencapai pangkat DI dalam beberapa bulan buat Biz Smart Naco ni. Dan sasaran dia nak kejar PD dalam waktu terdekat. Tahniah juga kepada semua TIM beliau yang menyokong beliau dan TAHNIAH kepada Nick kerana berjaya buat sales peribadi 4k pv. TAHNIAH kepada semua rangkaian En Willy.

So minggu ni aku rest sikit , kalau tak penuh ngan aktiviti dan start minggu depan sampai bulan Februari memang jadual ujung minggu aku Penuh ... Nak bagi penuh atau tidak terletak pada aku sendiri la..... tu jer..

So kepada anda , JANGAN TUNGGU LAGI ,,,, Smart Naco kembali Daaaaa... JUST KLIK www.myniaga.net

Ok .. Semoga Anda Terus SUKSES

Hairuddin Abdullah Almuari

No comments: