22 November 2007

BISNES TERUS BERJALAN LANCAR

Hari terus berlalu dan pasti akan berlalu. Apa kita telah melakukan sesuatu yang TERBAIK hari ini tanyalah pada diri sendiri... Hari ini dari pagi sampai tengahari dok berchating dengan dowline dari Malaysia dan Indonesia. Alhamdulillah satu perkembangan yang SANGAT positif. Dan aku rasa mana rakan-rakan yang mengikuti perkembangan biz aku dengan rakan-rakan melalui blog PASTI akan melihat sendiri .... Tapi adakah memadai dengan hanya melihat?

Alhamdulillah , rakan lama aku nampaknya dah mula nak bergerak AKTIF dan PASTINYA aku akan bantu beliau sampai berjaya hingga menjadi LEADER HEBAT Smart Success Team. Bisnes kita adalah BISNES melahirkan seberapa ramai LEADER yang BERKUALITI. Aku YAKIN sangat beliau ni mampu lakukan sesuatu dengan TERBAIK....

Minggu ni memang banyak aku ke stokis untuk submit borang ahli baru. Nampaknya lebih 10 form yang aku dah submit dalam tempoh 5 hari nie. Semalam di Stokis Kulim ada Training "7 AMALAN HARIAN" .... YA! Anda juga akan di dedahkan dengan Single Daily Action semasa LCC WORKSHOP nanti... NANTIKAN ia hadir di tempat anda...

OH YA !! 25 Nov 2007 , Ahad , aku berada di Temerloh untuk Program LCC WORKSHOP di RESTOREN SELERA SERI PUNCAK , Temerloh ... Kepada AHLI SST yang ada rakaniaga di kawasan Temerloh Jengka dan kawasan sewaktu dengannya di JEMPUT HADIRKAN diri , Yuran RM 20.00

OK lah , saya nak upkan laman web rakaniaga baru .... Rasanya AURA tahun 2005 dah nak datang kembali , dan waktu bulan november 2005 macam ni la keadaan sibuknya saya , INSYAALLAH , SMART NACO dan SMART SUCCESS TEAM akan terus UNGGUL ...


OH , Ya , aku sedang cari 3 orang lagi untuk cukupkan kota 10 orang yang akan jadi LEADER HEBAT dan bakal JUTAWAN ... so jika anda menepati kriteria sila ke laman web ...



salam sukses

hairuddin abdullah almuari

No comments: