17 February 2009

RESPON DARI PROSPEK

BERTAHAN DENGAN VCD PERCUMA

Dibawah ini adalah respon dari seorang prospek yang minat nak menyertai JOMBISNES . Saya telah hantarkan VCD kepadanya dan beliau telah menontonnya. Anda baca sendiri respon beliau , SEMAKIN SEMAAAAAAAAAAAANGAT .....


assalamualaikum
terlebih dahulu terima kasih atas vcd yg telah saya terima kelmarin. saya rasa ini satu pendekatann baru yang cukup mudah dan praktikal dalam menjalankan perniagaan mlm. sebelum ni saya telah menyertai mlm tetapi habuk pun tarak kerana saya sendiri yang tak bergerak kerana saya malu nak jumpa prospek dan menelan belanja yang banyk.dengan kaedah che din n i, saya nampak macam ada jalan baru untuk saya maju dalam bidang mlm. terima kasih diucapkan.

--------------------------------------------

Assalamualaikum,
Terima kasih diatas penerangan En Hairudin.Untuk makluman, cd yang diposkan telah saya terima.Insyaallah, hujung bulan nie saya nak join bisnes ni.

-------------------------------------------

Saya telah menonton cd yang anda poskan kepada saya dan saya ingin tahu bagaimana untuk menyertainya serta berapakah harga sebenar dipasaran dimanakah stokes yang paling hamper di shah alam dan berapakah harga sekotak

--------------------------------------------------------------------------


salam sejahtera..
alhamdulillah saya sihat.hari ini saya baru memulakan tugas semula setelah seminggu
bercuti..saya baru lepas sembuh dari kena sakit mata..maaflah lama x hubungi Che Din.
saya baru buka email di ofis harini..
cd tu saya belum terima lagi..ye saya bekerja di Darulfikir dekat dgn international hotel.
if boleh Che Din hantar cd di alamat tempat keje saya...kalau Che Din turun ke KL bolehlah hubungi saya..
kalau saya nak try 5 paket dahulu boleh x..modal pun xbnyak..sebab nak beri kepada nenek saya di kg..dia mengidap kencing manis..baru2 ni nenek saya diserang stroke..
oklah Che Din nanti saya hubungi Che Din..nak buat kerja yg dah melambak atas meja saya ni..ok yer..

------------------------------------------------------------------

JOM SERTAI JOMBISNES .. KLIK WWW.MYNIAGA.NET











No comments: