11 July 2008

KEJAYAAN DOWNLINE PERTAMA


IMPIAN MENJADI KENYATAAN

" Saya dahulu pernah melakukan perniagaan menjual kasut terpakai di pasar malam sahaja. Setelah menyertai program I-USAHAWAN Alhamdulillah saya tidak sangka dapat mencapai IMPIAN saya "

Roshidi Hj Khamis - Bekas Peniaga Pasar Malam



Saya tidak pernah menyangka niat saya mencari penawar untuk ayah saya yang ketika itu sedang lumpuh sebelah badan akibat kemalangan jalanraya bertukar menjadi sesuatu yang indah dalam hidup saya. Segalahnya bermula dengan saya bertemu dengan Laman Web SPD Che Din seperti yang anda sedang lalui saat ini. Saya hanya mengisikan maklumat saya untuk mendapatkan proposal perniagaan dan produk secara percuma. Beliau menghantarkan maklumat dan terus saya melihat ada beberapa testimoni produk Susu IgG Plus yang mana orang stroke boleh sembuh. Tanpa berlengah terus saya ke HQ untuk membeli produk dan memberikan kepada ayah saya di kampung.


MENAKJUBKAN ! Setelah 3 hari mencuba ayah saya mampu menggerakkan tangan dan sudah boleh mula bergerak dan solat berdiri. Dari situ saya terus berkongsi manfaat produk ini dan sekaligus menjadikan Program I-USAHAWAN sebagai satu kerjaya saya hingga kini. Memang saya mempunyai impian untuk memandu kereta BMW dan Alhamdulillah kini impian telah tercapai , ingin memiliki rumah yang lebih selesa untuk isteri dan anak-anak juga telah tercapai disamping rangkaian perniagaan saya semakin berkembang .

Smart Success Team adalah kumpulan yang hebat dengan sistem yang digunakan sesuai untuk sesiapa sahaja tanpa mengira latarbelakang asalkan orang itu WAJIB berusaha bersungguh-sungguh , tidak mudah putus asa dan selalu mengikuti panduan yang diberikan. Saya pernah meniaga di pasar malam dengan menjual kasut terpakai dan waktu itu dan saya juga pernah melakukan pelbagai jenis pekerjaan sebelum bertemu dengan peluang ini. Mungkin anda ragu-ragu dengan kenyataan ini , tetapi apa yang sedang anda lalui sekarang adalah apa yang saya lalui sebelum ini. Jangan ragu-ragu untuk mengisi maklumat anda untuk melihat sendiri latar belakang program ini.

Jika saya mampu melakukan pastinya ANDA juga berhak lakukan. Mengapa biarkan orang lain mengawal kehidupan kita , masa kita , perjalanan kita , kenderaan kita dan pendapatan kita sedangkan ANDA MEMPUNYAI KUASA untuk menentukannya.

Roshidi Hj Khamis

President Director

Kajang Selangor


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Itulah dia President Director yang murah dengan senyuman. 2 kali saya hantar VCD PERCUMA kepada beliau dan beliau menyertai kerana yakin dengan produk Susu IgG Plus setelah diberikan kepada ayahnya yang lumpuh sebelah badan akibat kemalangan. Sekarang keadaan ayahandanya sudah pulih dan sihat. Beliau menyertai perniagaan Smart Naco bersama Smart Success Team pada Oktober 2005 2 minggu selepas saya menyertainya. Beliau pergi sendiri ke HQ dan mendaftarkan nama beliau sendiri. Ketika orang lain menghadapi suasana yang agak muram di Malaysia , beliau menongkah arus dengan membangunkan kumpulan hebat di Jengka dan Temerloh.

Jika beliau mampu melakukan , pastinya anda juga pasti MAMPU melakukan.

Sebentar tadi juga saya mendapat SMS dari seorang rakaniaga yang berjaya memecahkan Mental Blok apabila berjaya menaja seoarang jurutera hanya melalui Yahoo Massenger...

Jika anda ingin TAHU RAHSIA BAGAIMANA MENARIK PELANGGAN , PROSPEK dan REZEKI datang kepada anda... boleh layari laman web saya di

www.usahawan2u.com

Sekian

Che Din 2008


No comments: