23 July 2008

igg plus untuk anak anda





Mengapa tidak anda berkongsi manfaat dan kehebatan kolostrum ini kepada anak-anak anda. Kelebihan susu IgG Plus ini kerana ianya mengandungi Kolostrum. Dan Kolostrum ini akan membantu anak anda dari segi perkembangan minda , meningkatkan sistem daya ketahanan tubuh badan dan InsyaALLAH anak anda tidak mudah terkena sakit seperti demam , sakit kepala dan selsema di samping memberikan tenaga kepada anak anda yang telah seharian bertungkus lumus belajar.

Sekian Dulu

Sebarang Maklumat Boleh hubungi dengan saya Che Din : 012-4686404

atau sila ke laman web saya di www.myniaga.net

....................................................................................

Catatan Ringkas : Setelah semalam saya updated blog tentang manfaat susu IgG Plus tiba-tiba saya mendapat satu SMS yang mengatakan dia ingin mendapatkan susu IgG Plus dan malam tadi rakan lama juga telah sms saya untuk mendapatkan susu IgG Plus.

Kepada Anda Yang Berminat Untuk Membeli

Sekotak Susu IgG Plus ( 20 sachet ) Harga Pasaran RM98.00 Sahaja

Harga Ahli RM 79.00 sahaja

Jika anda nak jimat beli 4 kotak dengan harga RM316.00 , terus dapat harga ahli dan menjadi ahli disamping anda juga akan mendapat VOUCHER Produk sebanyak RM50.00

Sila SMS saya untuk keterangan lanjut .....

Sekian

HAIRUDDIN ABDULLAH

No comments: