28 December 2008

SALAM MAAL HIJRAH 1430

Salam Maal Hijrah 1430 saya ucapkan kepada semua sahabat blogger. Selamat Datang kepada pengunjung baru. Selamat Bertemu Lagi kepada yang telah lama dan biasa ke blog ini. Semoga 1430 ini memberikan sesuatu kekuatan dan semangat baru dalam kita menempuh cabaran kehidupan selari dengan kehidupan yang dituntut Penciptanya. Apa sahaja yang kita lakukan pastinya kita sandarkan kepada Allah.

Semoga semangat Hijrah ini juga telah memberi anjakan baru kepada anda. Sentuhan baru , aspirasi baru , idea baru disamping azam baru. Saya juga mempunyai beberapa perancangan yang akan saya laksanakan untuk tahun 1430 dari pelbagai aspek kehidupan. Oleh kerana blog ini adalah untuk aspek bisnes saya jadi saya akan canaikan aspirasi , impian dan objektif saya sepanjang 1430 disini.
Sebagai Permulaan

Sempena 1 Muharram 1430 hijrah


PELANCARAN LAMAN WEB WWW.JOMBISNES.NET

&

PROGRAM JOMBISNES - SMART SUCCESS TEAM - SMART NACO


Turut Di Lancarkan ialah

JOMBISNES SOCIAL NETWORKING

TAHNIAH KEPADA RANGKAIAN BARU
YANG DAFTAR MELALUI WEB JOMBISNES

Daftar Dari 24 Disember - 29 Disember 2008

TAHNIAH KEPADA

En. Rusli - Melaka
En. Sudin - Terengganu
Cik Faranina - Segamat
Puan Jamilah - Melaka
En. Ahmad Khariduin - Cameron Highland
Cik Siti Rafiah - KL
En Mohd Nizam - KL
En Azman - Johor
En Ahmad Kamal - KL
En Kamarul - KL
Puan Samsiah - Perak

TAHNIAH
kepada En Abd Rahman Jengka
kerana Telah memulakan membina LIST melalui Internet.
Di jangka akan ada beberapa orang akan menyertai Rangkaian Beliau.


KETAHUI BAGAIMANA SAYA MELAKUKAN INI DAN RAIH RM100 SEHARI

Dengan Dapatkan VCD PERCUMA

Sila Ke www.chedin.jombisnes.net



HAIRUDDIN ABDULLAH
1 Muharram 1430 / 29 Disember 2008


No comments: