13 December 2008

LIST PROSPEK

Salam Sejahtera Apa Khabar ? Semoga Anda Sihat. Anda mungkin berminat nak mulakan bisnes secara internet atau bisnes online. Sebelum anda memulakan bisnes seperti ini saya hanya nak tanyakan satu soalan. Anda ada LIST BAKAL PELANGGAN atau LIST PROSPEK. Apatah lagi apabila kita nak buat MLMINTERPOS ini sudah tentu kita memerlukan list nama yang banyak. Sebab itu ramai orang gagal atau tidak dapat menaja atau menjual produk secara online dalam usaha bisnes internet atau buat bisnes MLM secara internet. Anda TAHU APA RAHSIANYA?

Pssssst... Jangan beritahu orang lain ye. Sebenarnya salah satu rahsia besar bagaimana mereka yang buat bisnes online ni berjaya kerana mereka sudah ada senarai list bakal pelanggan dan satu lagi yang lebih penting mereka tahu bagaimana nak menghimpunkan senarai nama prospek mereka. Jadi kalau anda betul2 nak berjaya dalam bisnes ini , tanyakan diri anda .. di tangan anda sekarang ada berapa senarai nama prospek yang boleh anda hubungi dan membuat usaha followup.

Bila dah ada senarai prospek , barulah anda akan ada aktiviti seperti followup , hantar surat atau cd , hantar email atau berjumpa secara maya dengan kaedah chatting. Lihat dibawah ni antara senarai nama prospek yang aku dapat.



Anda nak tahu macam mana aku dapat list ini. Kepada rangkaian saya boleh SMS untuk mendapat RAHSIA bagaimana mendapatkan list ini. Ya ! Jadi jika anda berminat untuk buat bisnes secara internet salah satu perkara penting ialah LIST PROSPEK anda dan yang lebih penting ialah KAEDAH dan CARA BAGAIMANA UNTUK MENDAPATKAN LIST PROSPEK....

Kepada anda yang berminat nak bersama-sama berbisnes dengan aku boleh layari laman web dibawah. JOMBISNES !!!

www.myniaga.net

OK Lah ! Cukup setakat ini dulu. Wah ada 3 orang prospek masuk lagi hari ini .. Tapi kalau dapat prospek tak FOLLOWUP tak guna jugakan , ha ha ha !!!

Rahsia Followup

Jika anda dapat prospek tetapi anda hanya Follow Up sekali sahaja belum tentu anda boleh dapat menjual produk atau menaja. Anda kena follow Up lagi untuk kali kedua , mungkin kali ketiga , mungkin kali ke empat dan mungkin kali kelima. Jangan putus asa. Kajian menunjukkan seseorang minat untuk menyertai atau membeli barangan kita pada followup kali ke 5 , ke 6 dan mengikut apa yang anda tawarkan manfaat , tawaran istimewa dan sebagainya.

Selain itu banyak cara follow up yang anda boleh gunakan. Anda boleh gunakan beberapa saluran. Anda juga perlu mahir membuat Surat Jualan dan ayat-ayat power closing.

Ok lah , setakat itu sahaja. Ada banyak lagi kerja yang aku nak kena siapkan ni. Aku pun dah tengok beberapa kesilapan yang telah aku lakukan dalam membuat proses follow up ni. Banyak juga kesilapan yang aku buat dan InsyaALLAH ada peluang nanti aku akan kongsikan agar anda tidak melakukan kesilapan yang sama.

Satu SOALAN yang saya nak tanya ? Apakah yang sebenarnya anda jual tawarkan kepada prospek anda sekarang?

VIDEO , VIDEO , VIDEO

Anda dah tengok VIDEO Bagaimana Saya Bermula Dengan Smart Naco?

Kliks Link Dibawah dan DOWNLOAD SEGERA



Sekian

HAIRUDDIN ABDULLAH
012-4686404




1 comment:

Anonymous said...

Artikel ini sangat menarik, terutama karena saya sedang mencari pemikiran tentang hal ini Kamis lalu subjek.