03 December 2008

CD PRIVIEW BISNES DAN PRODUK

Salam Sejahtera !!! Apa khabar , anda mungkin hari ini ada seseorang yang anda ingin sampaikan tentang maklumat bisnes atau produk kepada rakan anda atau sesiapa sahaja. Namun anda rasa malu atau masih belum yakin kerana baru bermula atau tidak pandai lagi untuk menerangkan tentang bisnes atau produk anda. Jadi apa cara yang boleh anda lakukan. Jika anda pandai buat laman web anda boleh gunakan laman web berinformasi untuk menyampaikan maklumat bisnes atau produk , tetapi jika masih belum mahir bagaimana. Jesteru itu CD adalah salah satu kaedah untuk menjadi pengganti diri anda dalam menyampaikan mesej bisnes dan produk yang anda pasarkan. Samaada anda buat dalam bentu CD atau VCD . Terpulang kepada anda bagaimana untuk anda lakukan. Disini sebagai contoh saya gunakan CD untuk kegunaan komputer untuk menerangkan peluang bisnes dan produk kepada prospek saya.


Contoh CD Maklumat dan Testimoni Produk

Dalam hal ini kedua-dua maklumat di atas anda boleh masukkan didalam sekeping CD yang mengandungi 700MB. Berikan Maklumat yang Khusus dan FOKUS agar prospek anda jelas apa yang ingin disampaikan kepada mereka Jika BISNES tunjukkan Keuntungan , Jika Produk tunjukkan Manfaat . Inilah kaedah yang saya gunakan sejak tahun 2005 dalam menyampaikan maklumat bisnes. Sejak saya aktifkan kembali pada pertengahan bulan November tentang penggunaan CD ini , Ya sudah ada 70 orang yang berminat mendapatkan CD ini dan sudah ada beberapa orang yang telah mula menunjukkan minat. Ini kepada anda yang agak pemalu , kurang pandai untuk buat closing , tak tau nak cakap apa , CD ini sesuai . TETAPI kepada anda yang memang pandai GORENG , tak der CD pun boleh CLOSE punya... Apa pun kalau dah sampai 70 orang sebulan tentu kos terlalu tinggikan. Biasala kalau tak berani nak keluar kos bagaimana nak dapatkan pulangan hebat. Besar lingkungan pasaran yang anda sampaikan mesej bisnes anda , maka besarlah potensi anda .

Untuk anda yang ingin mendapatkan informasi tentang peluang bisnes yang saya usahakan boleh la ke www.info.myniaga.net

Kalau anda boleh guna secara online , lagi mudah untuk anda sampaikan maklumat.

OKLAH , sekian dulu dari saya kali ini , jap lagi nak uruskan pengeposan beberapa keping CD yang saya telah tanya mereka betul2 samada nak atau tidak , serius atau tidak atau sekarang main-main je. Itulah risikonya ada yang orang nak CD sekadar suka-suka . Ha ha ! Kalau tak suka jawapan tadi, tak perlu buat la bisnes .... Apa pun kita pulun YOP !

Salam Kejayaan ... Kepada anda yang pertama kali masuk blog saya dan belum lagi 'request' CD boleh ke www.myniaga.net atau SMS Nama dan Alamat anda ke 012-4686404

Sekian
HAIRUDDIN ABDULLAH



No comments: