24 November 2005

SALAM PERKENALAN

Assalamu'alaikum

Hari ini 26 Nov 2005. Dah hampir dua bulan aku buat bisnes MLM bersama smart naco dengan produk susunya igg plus. Hari ini aku buka web log atau journal aku sendiri. Kepada anda yang baru masuk ke journal saya , saya ingin mengucapkan salam perkenalan dan yang dah kenal tu terima kasih kerana sudi melawat journal aku ni.

Aku dengar masa meeting di KL tu best. Kepada anda yang tak tahu tentang meeting tu , ia meeting dan perjumpaan geng smart succes system yang buat MLM bersama Smart Naco. Produk susu igg yang hebat dan berkesan. Bulan ni aku ada bantu en yazit poskan susu igg plus ni ke brunai 6 kotak. Alhamdulillah semuanya selamat.

Setakat ini dulu kepada anda yang nak tahu tentang susu igg dan bisnes MLM bersama smart naco boleh la email atau lawat laman web aku.

Sekian Dulu

Hairuddin B Abdullah

http://iggplus2u.cjb.net

No comments: