25 November 2005

BOLEH JUGA AKU NI BUAT BIZ MLM YEE


DULU AKU CUBA-CUBA JUGA BUAT BISNES MLM : tapi tak pandai nak taja orang ,pi jumpa orang dan buat penerangan. dari satu kesatu MLM aku pergi meeting tapi setakat meeting je la . Biasala bila dalam meeting adala depa suruh senaraikan prospek terdekat dan jauh ,, mana la aku nak cari nama-nama prospek tu.... Tu yang aku malas nak buat ,, ada satu MLM ni sepupu aku dok pulun dari dulu lagi ajak join tapi macam aku kata tadi ,, tak pandai nak taja-taja orang ni

Tapi bila aku mencari-cari peluang pendapatan di internet sehinggalah aku berjumpa dengan laman web upline aku saudara zul , lalu aku pun klik borangnya untuk dapatkan VCD percuma. Sekarang aku juga dah ada laman web seperti itu yang bernama iggplus.

Aku pun tengok VCD tu dan terus tertarik dengan produk dan kesan kepada produk. Itu namanya produk tersebut mempunyai USP ( Uniqe Selling Product). Aku pun terus sms upline aku tu dan perjumpaan dibuat keesokan harinya. Tetapi sebelum jumpa , dengan aku ada sedikit pengetahuan membuat laman web yang mudah , saya pun buat dulu dan saya hantarkan kepada 200 orang rakan email saya dari seluruh malaysia. Belum join lagi saya dah dapat 30 orang prospek yang minta VCD erm mudah juga dan ada yang dah jadi ahli dibawah dline saya. Alhamdullillah ,, kepada kalian saya ucapkan terima kasih.

Dari hari ke hari ada sahaja prospek dan setiap minggu ada sahaja yang join ,, buat pun cara tak agresif kalau agresif lagi lumayan boleh dapat. Tapi semuanya dengan bantuan VCD PERCUMA. Kalau tak ada testimonial yang hebat dari IGG PLUS dan di videokan dalam VCD susah juga nak marketkan susu ni. Sekarang semua senang dan mudah.

Kepada anda yang belum dapat lagi VCD boleh ke laman web saya dan isikan borang . Pastikan anda letakkan no telefon anda sekali.

ok la dulu ,, ada orang nak mai beraya pulak ,,

aku stop dulu

sekian

hairuddin abdullah
012-4686404
http://iggplus2u.cjb.net

No comments: