02 December 2011

PENCARIAN 10 ORANG PERTAMA BERMULA

Salam Sejahtera !

Setelah 2 TAHUN meninggalkan blog ini  , kini saya kembali lagi dengan menampilkan sebuah program online  untuk tahun 2012.  Untuk informasi selanjutnya sila klik gambar pada post saya yang sebelumnya atau link web dibawah ini.

Untuk PROGRAM USAHAWAN ONLINE 2012 ini saya telah memulakannya pada 3 Disember 2011 dan kini pencarian 10 orang PERTAMA bermula . Ada beberapa FAEDAH BESAR kepada 10 orang PERTAMA ini .

Berikut adalah Senarai Nama 10 orang PERTAMA yang membuat PEMBAYARAN untuk program ini.

1. En Hamidon Bin  Darus - Perlis
2. En Azman Bin Musa - Selangor
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.

Yang TERAWAL pastinya akan mendapat sedikit kelebihan.  Syarikat milik bumiputera baru memulakan bisnes ini pada September 2011 dan kini keahlian baru mencapai 600 orang. Maka PELUANG dan POTENSI begitu besar apatah lagi dengan ganjaran RM100.00 untuk setiap kemasukan ahli baru yang bakal anda perkenalkan nanti.

LAMAN WEB PERCUMA UNTUK PROMOSI

Tawaran awal juga , anda boleh cuba membuat PROMOSI PERCUMA dengan LAMAN WEB PERCUMA yang akan saya berikan. Anda hanya perlu membuat PENDAFTARAN sahaja dan saya akan aktifkan web anda .. Hanya untuk tempoh tertentu..

BERMINAT : Sila Daftar dengan KLIK SINI

Sekian




HAIRUDDIN ABDULLAH

10 orang itu berdasarkan siapa yang telah membuat PEMBAYARAN..  Maklumat lanjut sila hubungi saya di 016-4073730

No comments: